czwartek, 20 września 2012

Zło wcielone- weryfikacja obrazkowa

Autor: Parole o 14:34
Cześć:)

Dziś post z serii co mnie drażni w świecie blogowym.

W Blogowej Grupie Samorozwoju jestem teoretycznie od samego początku. Zaczynało wtedy kilka blogów dziś grupę poprzez swoje blogi tworzy kilkadziesiąt świetnych osób. Strasznie lubię czytać nowe wpisy i z niecierpliwością czekam na nowe posty. Każdy blog motywuje mnie w jakiś sposób.
Od jakiegoś czasu jednak przeglądając blogi nasuwa mi się jedna uwaga techniczna.
Czytam posta długiego, który mnie strasznie zainteresował (bo nie będę ukrywała są posty bardziej lub mnie interesujące;)) i zaczynam pisać komentarz. Nie lubię komentować dwoma słowami, więc na ogół komentarz jest długi. I co włączam opcje wyślij. I wtedy pojawia się zło wcielone. Weryfikacja obrazkowa. W tym momencie dopada mnie zniechęcenie i po którymś razie nieudanego wpisanie dwóch słów wyłączam bloga. Nie dodając komentarza.
Nic mnie tak nie boli jak to ustrojstwo. Nie wiem może moje problemy wzrokowe, a może lenistwo. Ale jak widzę dwa słowa, których odczytanie jest dla mnie męczące to się totalnie zniechęcam.
Zjawisko to jest powszechne szczególnie w nowych blogach.

Post nie ma na celu urażenie kogoś. Taki tam mój żal, który ilekroć wejdę na blogspota mnie dopada.:)

Dlatego też apeluję o wyłączenie tej okropnej funkcji:) A jak ktoś ją lubi to trudno;p Może w końcu przełamię się do przechodzenia przez to:)


Lecę poczytać co tam u Was ciekawego się działo:)

10 komentarze:

wiślańskie dziewczę on 20 września 2012 14:47 pisze...

Jako że czuję, że się do tej komentarzowej frustracji przyczyniłam, wyłączyłam identyfikowanie obrazkowe. Jak bora kocham, nie wiedziałam nawet, że takie mam... :D

MaszWyzwanie on 20 września 2012 21:59 pisze...

Też kiedyś o tym pisałam ale właśnie w BGS pojawily się nowe blogi i dobrze że o tym przypominasz :)

Kataleja on 20 września 2012 23:26 pisze...

Moze warto, by o tym napisac na glownej stronie BGS. Ja na poczatku tez mialam wlaczona weryfikacje obrazkowa. Jesli sie nie myle, jest to opcja domyslna. Dopiero po zwroceniu uwagi ja wylaczylam. Pozdrawiam.

Lasubmersion on 21 września 2012 00:35 pisze...

Mnie zwróciła uwagę Pola i od razu wyłączyłam.
Na blogach u innych osób też mnie to strasznie męczy.
Miłego dnia,
J.

Paweł Zieliński on 21 września 2012 08:21 pisze...

Popieram :)

panna-patison on 27 września 2012 06:06 pisze...

Też mnie to denerwuje :)

pora-wstac on 29 września 2012 09:15 pisze...

zgadzam się! I zawsze się zastanawiam, czy tylko ja mam problemy z odczytaniem rządku cyfr i liter, czy z tą weryfikacją naprawdę jest coś nie tak :D Na blogach się z tym jeszcze nie spotkałam, bo bloguję od niedawna, ale często przy pisaniu z bramki sms wkurza mnie to niesamowicie!
Pozdrawiam!

Justyna - blog o Francji on 4 października 2012 14:27 pisze...

Zajrzalam dzis do Ciebie pierwszy raz i juz sie z Toba zgadzam, niedobrze hehe Bardzo przydatny post. Myslalam, ze ta cholerna weryfikacja to jakies zlo konieczne, wiec juz odhaczylam co trzeba w ustawieniach. Pozdrawiam :)

Ania. on 13 października 2012 07:24 pisze...

tak weryfikacja to zło! ;)

krecona on 21 października 2012 08:41 pisze...

Polejcie jej :) Dobrze mówi ;)

Prześlij komentarz

 

Vouloir c'est pouvoir Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos