poniedziałek, 31 grudnia 2012

Podsumowanie 2012

Autor: Parole o 10:34
Moje cele, które wyznaczyłam sobie na mijający rok:
- opanowanie francuskiego z A2 do B2 (przeskok duży, ale przecież mam tyle czasu;)) NIE Nie nie całkowicie ten punkt nieruszony
- obronienie licencjata   Zrealizowane:)
- dostanie się na magisterkę z filologii polskiej Zrealizowane
- doskonalenie angielskiego Zrealizowane ciągle doskonale ten język
- Trzy bajki/film w tygodniu po angielsku;) Mój początkowy zapał skończył się po miesiącu.
- powrót do czytania książek w języku francuskim  to mi się nie udało
 - jedna książka tygodniowo (tematyka różna) może nie tygodniowo, ale czytałam naprawdę dużo w tym roku.
- systematyczne czytanie prasy  Zrealizowane.
- dalsze aktywne działanie w kole naukowym Zrealizowane
- dostanie się do sekcji tenisa ziemnego Mimo szczerych chęci miejsc w sekcji brak
- opanowanie nauki pływania Zrealizowane częściowo technika pływania opanowana teraz pozostało ćwiczyć. Ze względów zdrowotnych czekam na wiosnę
- więcej spacerów Zrealizowane. Coraz częściej zamiast wsiadać w autobus robiłam sobie "piesze wycieczki:)
- pogłębienie wiedzy w dziedzinie kosmetologi i technikach makijażowych Zrealizowane. Zapisałam się do policealnej szkoły kosmetycznej, w między czasie czytując literaturę fachową i robiąc różnego rodzaju szkolenia itp
- dbanie o siebie Zrealizowane.
- popracowanie nad cierpliwością NIE. Tej umiejętności chyba nigdy nie ogarnę
- branie udziału w wybranych konkursach Zrealizowane.
 - oszczędzanie Nie. W dalszym ciągu nie potrafię sobie odmówić wielu rzeczy



Liczba celów: 17
Zrealizowanych: 11

To był naprawdę intensywny rok. Poznałam masę wyjątkowych ludzi, dowiedziałam się wielu nowych rzeczy.  I powoli spełniam swoje marzenia;)



A teraz idę myśleć nad postanowieniami noworocznymi:)

1 komentarze:

Michalina Baron on 31 grudnia 2012 14:33 pisze...

Gratuluję, 11 celów osiągniętych to dużo. ;))

Prześlij komentarz

 

Vouloir c'est pouvoir Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos